מאמרים

בוט לאינסטגרם

שתפו את זה:

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר הקיימות כיום, השנייה בגודלה רק לפייסבוק, ובאופן טבעי מושכת אליה ישראלים רבים המשתמשים בה מדי יום. עובדה זו מושכת כמובן גם את בעלי העסקים לרצות לפרסם באינסטגרם, להשקיע כסף, זמן ומשאבים בקידום העסק בפלטפורמה הנהדרת הזו בין אם בצורה אורגנית ובין אם בניהול קמפיין ממומן. המשתמשים מגיעים אל הפרופיל העסקי שלכם ובשילוב בוט לאינסטגרם בצורה חכמה תוכלו להגדיל משמעותית את כמות הלקוחות בעסק שלכם.

מדוע פרסום באינסטגרם נחשב לכל כך אפקטיבי לבעלי עסקים?

מלבד הפופולריות של אינסטגרם כרשת חברתית והעובדה שרשומים אליה מיליוני ישראלים העושים בה שימוש מדי יום, הרי שמדובר ברשת חברתית שבה משתפים כמו גדולה של תוכן. לכן, המשתמשים רגילים להיחשף לתוכן ממגוון סוגים ובכמויות אדירות במהלך היום. אם תמצאו דרך להתלבט על פני המתחרים שלכם תוכלו לתפוס את תשומת הלב של הגולשים ובאמצעות בוט חכם לאינסטגרם של קונקטופ למנף אותם ללקוחות משלמים.

איך ניתן לשלב בוט לאינסטגרם כדי לבצע פעולות עבורנו?

באמצעות בוט לאינסטגרם תוכלו לבצע מגוון פעולות שיחסכו לכם זמן, מאמץ וכסף ולאפשר לו לדבר עם הלקוחות שלכם ולקיים שיחות מלאות עמם שיובילו אותם בסופו של דבר לרצות לקנות מכם. לדוגמה: הבוט החכם יוכל לענות לגולשים שלכם על שאלות נפוצות, לספק מידע נוסף אודות בית העסק והשירותים שלו, לחמם את הלידים ולהפנות אותם אל הנציג הרלוונטי להמשך טיפול. 

האם צריך ללמוד איך להגדיר את הבוט?

אם תרצו, תוכלו ללמוד כיצד לעשות זאת בעצמכם דרך המערכת שלנו. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל צורך, ללמד אתכם, לייעץ לכם, ואפילו לבנות עבורכם את כל מה שצריך כדי שתוכלו ליהנות מתכונותיה ויתרונותיה של המערכת ממש בקרוב. בעלי עסקים רבים בכל סדר גודל ובכל תחום כבר הטמיעו את הבוט החכם שלנו לאינסטגרם ונהנים מקבלת לידים חדשים, חימום לידים וסגירת יותר עסקאות תוך שהם מספקים שירות יעיל, מהיר ומדויק יותר ללקוחות שלהם. רוצים לעשות זאת גם אתם? צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

טיפים נוספים

דילוג לתוכן