בואו נכיר

בוט בינה מלאכותית

הבינה המלאכותית הולכת ומתפתחת מדי שנה וגם היום, אם נעשה בה שימוש נכון, יכולה להיות אחד הכלים החשובים והיעילים ביותר בעולם העסקים. בוט בינה מלאכותית שלנו בקונקטופ ביצע מכירה באופן אוטומטי ללקוח שלנו, ללא צורך בהתערבות שלו. השימוש בבוט הוא מגוון ולצרכים שונים. אחת האופציות של שימוש בבוט בינה מלאכותית שלנו הוא על ידי חיבור חבר לCHATGPT ויצירת "עץ שיחה" הנותן מענה אמין, איכותי, מדויק ומידי ללקוח ומלווה את הלקוח עד שלב המכירה בפועל, כאשר אתם מחליטים מתי אתם נכנסים לפעולה מול הלקוח (אם בכלל).

סומכים עלינו הטובים ביותר.

איך זה עובד?

דנה היא קוסמטיקאית רפואית שהקימה אתר אינטרנט נהדר לעסק שלה והשקיע בפרסום שלו.
הלידים המגיעים אליה פונים אליה דרך הוואטסאפ בתחילה כדי לברר פרטים/מחירים או כדי להזמין טיפול.
בהתאם לשירותיה של דנה יצרנו מאגר מידע איכותי מבוסס AI המתאים את עצמנו לבעיות פוטנציאליות שהלקוח עשוי לסבול מהן שבגינן הוא פונה אל דנה.
עם הפניה בוואטסאפ הלקוח יקבל הודעה חוזרת אוטומטית שמברכת אותו על פנייתו ומבקשת מהלקוח תשובה אודות מצבו הרפואי שבגינו הוא פנה. בתוך כמה שניות הלקוח יקבל תשובה מקצועית, מפורטת וברורה אודות מצבו הרפואי והמלצה על הטיפול המתאים אצל דנה.
הודעה זו תכלול גם הנעה לפעולה לזימון תור לטיפול.
הלקוח ישיב עם המועד הרצוי לו לטיפול ויתר הפרטים הנדרשים ויקבל לאחר מכן הודעה המאשרת את מועד התור.

בוט בינה מלאכותית מתאים לכל בית עסק ובכל תחום!

ניתן להטמיע את השימוש בבוט לכל בית עסק ובכל תחום תוך התאמה מלאה לצרכיו, מוצריו ושירותיו של הלקוח, החל מתחום עיצוב הפנים, ייעוץ משכנתאות, אימון אישי, תחום הנדל"ן, מרכזים רפואיים, חנויות מוצרים ועוד.

ככה אנחנו עובדים בConnectop

אוראל יהי שלום

מנכ"ל ושותף

בני מימון

מנהל טכנולוגי ושותף

רעות נגר

סמנכל"ית תפעול

ישי שורבה

סמנכ"ל מכירות

היתרונות של הבוטים החכמים עוזרים בחיסכון בזמן יקר, משפרים את תהליכי המכירה בארגון, מספקים שירותים זמינים ומהירים לכל לקוח, עוזרים לקבוע תורים בהתנהלות אוטומטית מלאה מול הלקוחות ועד למכירת מוצרים בפועל באופן ישיר דרך הוואטסאפ.
לפרטים נוספים והטמעת בוט בינה מלאכותית חכם בעסק שלכם צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

בואו נכיר

נשמח לדבר אתכם, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

קונקטופ מתמחה בבניית צ'אטבוטים ואוטומציות למערכות מתקדמות ומספקת פתרונות יעילים ומהירים לאורך כל הדרך. 

מכניסים אנושיות לבינה מלאכותית

אתם תעבדו ישירות רק עם כלי פיתוח מוכחים, המותאמים במיוחד לפרויקט שלכם, בהתבסס על אפיון טכני והתאמה לתרבות ארגונית.

תראו מי בחר בנו

כמו כל חברת SAAS, אנחנו מאפשרים גישה למערכת מכל מקום בעולם, תוך שהמשתמשים מחוברים לאינטרנט. זה מאפשר גמישות רבה ואפשרות עבודה מרחוק.

K 0
קריאות שירות טופל בצ'אטבוטים שיצרנו.
+ 0
עסקים בחרו בנו.
M 0 ₪+
פניות שהפכו לעסקאות עברו דרך הצ'אטבוטים שהקמנו.

שאלות נפוצות

כיצד הצליח בוט הבינה המלאכותית של קונקטופ לאפשר מכירה ללקוח ללא צורך בהתערבות אנושית?
בוט הבינה המלאכותית של קונקטופ מינפה מודל "עץ שיחות" המופעל על ידי CHATGPT כדי ליצור קשר עם לקוחות, לספק תגובות אמינות, להדריך אותם בתהליך המכירה, ובסופו של דבר להשלים מכירה באופן אוטונומי. על ידי התאמה אישית של מסד הנתונים מבוסס בינה מלאכותית כדי לתת מענה לדאגות של לקוחות פוטנציאליים ולהציע המלצות מותאמות אישית, הבוט יצר אינטראקציה עם לקוחות בוואטסאפ, ענה על שאילתות, טיפולים מומלצים, קבעו פגישות וסגר מכירות בצורה חלקה ללא מעורבות אנושית.
בוט הבינה המלאכותית של קונקטופ מציע התאמה לתעשיות מגוונות, מתן מענה לצרכי לקוחות ספציפיים, מתן שירותים מהירים וזמינים, אוטומציה של תזמון פגישות, שיפור תהליכי מכירה ומאפשר מכירה ישירה של מוצרים באמצעות פלטפורמות כמו WhatsApp, מה שהופך אותו לנכס יקר ערך. לעסקים בתחומים כמו עיצוב פנים, נדל"ן, מרכזים רפואיים ועוד.
על ידי שילוב בוט בינה מלאכותית חכם, עסקים יכולים לחסוך זמן, לייעל את התפעול, לשפר את שירות הלקוחות על ידי מתן תגובות מיידיות, אוטומציה של תהליכי קביעת פגישות, ולשפר את הליכי המכירה באמצעות אינטראקציות מותאמות אישית, מה שיוביל בסופו של דבר להגברת היעילות והפרודוקטיביות.
עסקים יכולים לשתף פעולה עם קונקטופ כדי להתאים אישית את בוט הבינה המלאכותית בהתאם למוצרים ולשירותים הספציפיים שלהם, לשלב אותו בערוצי התקשורת שלהם כמו WhatsApp, לנצל את היכולות שלו למעורבות לקוחות, תזמון פגישות ואוטומציה של מכירות, ולשפר את חווית לקוח כוללת וביצועי מכירות.
בוט הבינה המלאכותית של קונקטופ מציע התאמה לתעשיות מגוונות, מתן מענה לצרכי לקוחות ספציפיים, מתן שירותים מהירים וזמינים, אוטומציה של תזמון פגישות, שיפור תהליכי מכירה ומאפשר מכירה ישירה של מוצרים באמצעות פלטפורמות כמו WhatsApp, מה שהופך אותו לנכס יקר ערך. לעסקים בתחומים כמו עיצוב פנים, נדל"ן, מרכזים רפואיים ועוד.
דילוג לתוכן