בואו נכיר

בוט חכם בוואטסאפ

בוטים חכמים יכולים לשמש מגוון רחב של עסקים ולסייע לכם במגוון דרכים שונות. אחד היתרונות הגדולים ביותר של בוט וואטסאפ למשל הוא שימוש בבוט החכם שלנו בקונקטופ באפליקציית המסרים של וואטסאפ כאשר זו תאפשר לכם ליהנות ממגוון שימושים שיחסכו לכם זמן ומאמץ, יחממו את הלידים שלכם לקראת רכישה עבורכם ואפילו ימכרו לקוחות שלכם או יקבעו אתם פגישה עבורכם! נשמע חלומי?

סומכים עלינו הטובים ביותר.

הינה כמה דוגמאות לשימוש בבוט הוואטסאפ החכם שלנו:

איסוף לידים – תנו לבוט החכם שלנו להשיב ללידים שלכם בוואטסאפ, לברר אתם מידע אודות השירות הרלוונטי עבורם ולבדוק מתי נוח ללקוח שתיצרו אתו קשר.
אפשרו ללקוח להרגיש שאתם כבר מכניסים אותו לתהליך, שהוא אינו צריך לחכות זמן רב לטיפול מכם ולמעשה כבר סיפק לכם מידע בעל ערך לקראת השיחה עמו

 

 

שאלות נפוצות – ללקוחות יש שאלות רבות אודות השירות, המוצרים, החברה ועוד. לעתים אלו שאלות שבלוניות וגנריות שדי חוזרות על עצמן.
מדוע לא לתת לבוט שלכם לענות להם בוואטסאפ על כל השאלות הללו? במידה והלקוח רוצה לשאול שאלות שאין במאגר השאלות-תשובותשל הבוט החכם – יוכל להשאיר את השאלה ולחכות למענה אנושי אך כל זמן שמדובר בשאלה נפוצה תהיה לו תשובה מהירה ואוטומטית ללא צורך בבזבוז זמן מצידכם.

 

ככה אנחנו עובדים בConnectop

אוראל יהי שלום

מנכ"ל ושותף

בני מימון

מנהל טכנולוגי ושותף

רעות נגר

סמנכל"ית תפעול

ישי שורבה

סמנכ"ל מכירות

החתמת חוזה – במגוון בתי עסק צריך להחתים את הלקוח על חוזה או הסכם כלשהו.
לדוגמה: רואה חשבון שצריך להחתים את הלקוח על ייפוי כוח לייצוג ברשויות המיסים או חברת אשראי המחתימה את הלקוח שהוא מאשר את בדיקת נתוני האשראי שלו לפני מתן אישור עקרוני להלוואה ואת זה יפתור לכם הבוט לחתימת חוזה של קונקטופ.
תיאום פגישות – בוט וואטסאפ יכול אפילו לתאם לכם פגישות ולחסוך לכם בזמן והתעסקות יקרים בנושא זה! כל שאתם צריכים לעשות הוא להגדיר את תסריט השיחה הרצוי שילווה את הלקוח שלכם, שבסופו של דבר הוא יציג ללקוח את אפשרויות ההתקשרות עמכם.
לדוגמה: קביעת שיחת טלפונית, פגישת זום או פגישה פרונטלית.
הלקוח יסמן את האופציה המועדפת עליו ויקבע יום ושעה הנוחים לו.
הכול מתבצע בצורה אוטומטית קלה ומהירה כך שהלקוח מקבל מענה מהיר, קובע פגישה עם נציג בית העסק ואתם מבחינתכם חוסכים זמן עבודה יקר.

 

בואו נכיר

נשמח לדבר אתכם, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

קונקטופ מתמחה בבניית צ'אטבוטים ואוטומציות למערכות מתקדמות ומספקת פתרונות יעילים ומהירים לאורך כל הדרך. 

מכניסים אנושיות לבינה מלאכותית

אתם תעבדו ישירות רק עם כלי פיתוח מוכחים, המותאמים במיוחד לפרויקט שלכם, בהתבסס על אפיון טכני והתאמה לתרבות ארגונית.

תראו מי בחר בנו

כמו כל חברת SAAS, אנחנו מאפשרים גישה למערכת מכל מקום בעולם, תוך שהמשתמשים מחוברים לאינטרנט. זה מאפשר גמישות רבה ואפשרות עבודה מרחוק.

K 0
קריאות שירות טופל בצ'אטבוטים שיצרנו.
+ 0
עסקים בחרו בנו.
M 0 ₪+
פניות שהפכו לעסקאות עברו דרך הצ'אטבוטים שהקמנו.

שאלות נפוצות

למי מתאים בוט וואטסאפ?
בוט וואטסאפ מתאים למגוון רחב של עסקים ויכול להעניק סיוע בדרכים שונות לייעול התקשורת ולחסוך בזמן.
כמה דוגמאות כוללות איסוף לידים על ידי מענה לפניות לקוחות, מענה אוטומטי לשאלות נפוצות, הקלה על חתימת חוזים ותזמון פגישות ביעילות.
הבוט החכם יכול ליצור קשר עם לידים בוואטסאפ, לאסוף מידע רלוונטי על הצרכים שלהם ולקבוע זמנים נוחים ליצירת קשר, תוך מתן גישה אישית ויזומה ליצירת לידים.
בוט WhatsApp יכול להפוך את תהליך זימון הפגישות לאוטומטי על ידי הצגת ללקוחות אפשרויות תקשורת (שיחת טלפון, פגישת וידאו, פגישה אישית) ולאפשר להם לבחור זמן מועדף, מה שמפשט את תהליך קביעת הפגישה וחיסכון זמן לעסקים.
שימוש בבוט וואטסאפ לטיפול בשאלות נפוצות מאפשר לעסקים לספק תשובות מהירות ואוטומטיות, ולחסוך זמן ומאמץ הן לעסק והן ללקוחות. תכונה זו משפרת את חווית הלקוח על ידי הבטחת גישה מהירה למידע וייעול תהליכי התקשורת.
דילוג לתוכן