בואו נכיר

פלטפורמה למענה שירות רב ערוצי

לקוחות יכולים ליצור קשר עם העסק שלכם במגוון דרכים: טלפון, וואטסאפ, צ'אט אונליין, מייל, דרך האתר שלכם, דרך הרשתות החברתיות ועוד. עובדה זו מחייבת אותנו למציאת פתרון רב ערוצי שיאפשר להעניק ללקוח שירות מהיר, מקצועי ואיכותי האפשר. אנו בקונקטופ נספק לכם פלטפורמה מקיפה למענה שירות רב ערוצי לעסק שלכם תוך שנחסוך לכם בזמן ובעלויות.

סומכים עלינו הטובים ביותר.

לא מצליחים להשתלט על כל הפניות?

כבעלי עסק משלכם אתם ודאי רוצים לקבל אליכם כמה שיותר לקוחות ומספקים להם מגוון דרכים ליצור אתכם קשר, תוך שאתם מנהלים כמה קמפיינים בפלטפורמות שונות.
אנו מאמינים כי זה מאתגר מאוד להיות זמינים עבור כולם, בוודאי כשהשאיפה היא לקבל כמה שיותר פניות ולהפוך כמה שיותר לידים ללקוחות פוטנציאליים.
באמצעות הפלטפורמה המתקדמת שלנו תוכלו להעניק ללקוחות שלכם מענה מהיר במיוחד, מקצועי ובעל ערך.
תוכלו לחמם את הלידים ולנתב אותם לנציג השירות הרלוונטי במידת הצורך, כאשר הלקוח מרגיש שהוא כבר נמצא בתהליך טיפול וקיבל מענה ראשוני, כל זאת ללא התערבות עובד אנושי מטעמכם.

היתרונות המיוחדים של שירות המענה הרב ערוצי שלנו

  • שירות לקוחות מהיר – הבוטים החכמים שלנו יענו ללקוחות שלכם מענה מידי במגוון צרכים: מילוי פרטים, מילוי טפסים, זיהוי צרכים, התעניינות במוצרים ועוד.
  • חימום הלידים – שיח עם הבוט החכם שלנו יחמם את הליד שיחכה בציפייה לשיחה שלכם או יבצע פעולה באופן עצמאי.
  • חיסכון בעלויות עובדים – חשבו כמה עלויות עובדים תוכלו לחסוך בכל השיחות הללו והמענה הנדרשת במגוון פלטפורמות שונות.

ככה אנחנו עובדים בConnectop

אוראל יהי שלום

מנכ"ל ושותף

בני מימון

מנהל טכנולוגי ושותף

רעות נגר

סמנכל"ית תפעול

ישי שורבה

סמנכ"ל מכירות

  • טיפול בכמות פניות גדולה יותר – כאשר אתם משלבים מענה אוטומטי רב ערוצי תוכלו לטפל בכמות גדולה יותר של פניות מה שיאפשר לכם להתמקד בהתפתחות.
  • סנכרון מלא של המידע עם מערכת הCRM שלכם – לקוח השאיר פרטים או רכש מוצר? המידע יעבור אוטומטית למערכת הCRM שלכם.
  • עידוד וסנכרון תהליכי אוטומציה בארגון – ניתן להוביל מהשיחות לתהליכי אוטומציה שונים כמו מילוי שאלונים, קביעת פגישות ותורים ועוד.
בואו נכיר

נשמח לדבר אתכם, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

קונקטופ מתמחה בבניית צ'אטבוטים ואוטומציות למערכות מתקדמות ומספקת פתרונות יעילים ומהירים לאורך כל הדרך. 

מכניסים אנושיות לבינה מלאכותית

אתם תעבדו ישירות רק עם כלי פיתוח מוכחים, המותאמים במיוחד לפרויקט שלכם, בהתבסס על אפיון טכני והתאמה לתרבות ארגונית.

תראו מי בחר בנו

כמו כל חברת SAAS, אנחנו מאפשרים גישה למערכת מכל מקום בעולם, תוך שהמשתמשים מחוברים לאינטרנט. זה מאפשר גמישות רבה ואפשרות עבודה מרחוק.

K 0
קריאות שירות טופל בצ'אטבוטים שיצרנו.
+ 0
עסקים בחרו בנו.
M 0 ₪+
פניות שהפכו לעסקאות עברו דרך הצ'אטבוטים שהקמנו.

שאלות נפוצות

מי מספק את המענה הראשוני ללקוחות?
הבוטים החכמים שלנו יספקו את המענה הראשוני ובהתאם לאפיון הצרכים שלכם יובילו את הלקוחות שלכם לצעד הבא.
וואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, צ'אט באתר, מייל ועוד.
חלק מהתהליכים הינם אוטומטיים (כמו המענה הראשוני וחלק מהתהליכים הבאים) אך לעתים מסע הלקוח ידרוש שיחה עם מענה אנושי להמשך תהליך.
בהתאם לסוג השיחה ומשך השיחה, הפרטים שנוספו יתווספו למידע הראשוני שתקבלו בכרטסת הלקוח במערכת שלכם. לדוגמה: לקוח שהתעניין במוצר מסוים וסימן אותו במענה האוטומטי עם הבוט החכם שלנו – המידע יוצג לנציג האנושי באותה פלטפורמה וניתן להגדיר שגם תוטמע בכרטיס הלקוח.
פלטפורמת המענה השירות הרב-ערוצי של קונקטופ משתמשת בוטים חכמים כדי לספק שירות לקוחות מהיר ומקצועי, לחמם לידים, לחסוך בעלויות עבודה, לטפל בכמות גדולה יותר של פניות, לסנכרן מידע עם מערכות CRM ולעודד תהליכי אוטומציה בתוך הארגון, בסופו של דבר שיפור זמני התגובה ושביעות רצון הלקוחות תוך אופטימיזציה של היעילות התפעולית.
דילוג לתוכן