בואו נכיר

אוטומציות מבוססות בינה מלאכותית AI

קונקטופ המתמחה בבניית בוטים לאוטומציה ומערכות ללא קוד מתקדמות, מספקת פתרונות יעילים ומהירים לאורך כל חלקי.  קונקטופ המתמחה בבניית בוטי לאוטומציה ומערכות ללא קוד מתקדמות, מספקת פתרונות יעילים ומהירים לאורך כל חלקי. 

סומכים אלינו הטובים ביותר.

אז איך מבצעים אוטומציה עסקית ללא צורך במעורבות אנושית אתם שואלים?

באמצעות בינה מלאכותית AI והבוטים החכמים שלנו כמובן, הבוטים שלנו לא יגבו לכם תשלום לכל שעת עבודה וייתנו עבורכם אקסטרה מאמץ מול הלקוחות שלכם.
לצורך העניין, תוכלו לאפשר לבוטים שלכם לתת מענה לשאלות ללקוחות.
תוכלו גם להשתמש בהם על מנת לתאם פגישות מול הלקוחות שלכם ולעדכן את הפגישה אוטומטית בלו"ז שלכם ללא צורך בהתערבות שלכם! תוכלו לעשות שימוש בבוט חכם גם כדי להחתים לקוחות על עסקאות, לזמן תורים לשירות, לחמם את הלידים שלכם לפני שיחה עם נציג אנושי ועוד.
כל אלה פעולות אוטומציה לעסקים איכותיות שיוכלו לסייע לכם לשפר משמעותית את הביצועים בעסק שלכם, את השירות שאתם מספקים ללקוחות שלכם והרבה מעבר לכך.
הצוות המקצועי שלנו בקונקטופ ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם לבחור את השירותים הרלוונטיים ביותר עבורכם ועבור העסק שלכם.
לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

דוגמה לפעולות אוטומציה אנושיות:

נניח שכתבתם מאמר לאתר שלכם – אוטומטית תוכלו לשתף אותו בפייסבוק שלכם, באינסטגרם שלכם ואולי אפילו להוציא על כך מייל לתפוצה שלכם ולהניע אותם לפעולה לאתר שלכם לקרוא את המאמר.
פעולה זו נקראת אוטומציה אנושית – הכנתם את התוכן פעם אחת ושיתפתם אותו בכל הפלטפורמות שלכם וזה שווה לכם ייצור ושיתוף תוכן בכל הפלטפורמות שאתם פעילים בהם לצורך העניין. קבעתם פגישה עם לקוח? הכניסו את הפגישה ללוח שנה שלכם בגוגל קלנדר ותוכלו לשלוח לעצמכם וללקוח שלכם תזכורת לפני הפגישה באופן אוטומטי.

ככה אנחנו עובדים בConnectop

אוראל יהי שלום

מנכ"ל ושותף

בני מימון

מנהל טכנולוגי ושותף

רעות נגר

סמנכל"ית תפעול

שי שורבה

סמנכ"ל מכירות

בואו נכיר

נשמח לדבר אתכם, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

קונקטופ מתמחה בבניית צ'אטבוטים ואוטומציות למערכות מתקדמות ומספקת פתרונות יעילים ומהירים לאורך כל הדרך. 

מכניסים אנושיות לבינה מלאכותית

אתה תעבוד ישירות רק עם משאבים הנדסיים מוכחים, המותאמים במיוחד לפרויקט שלך בהתבסס על מיומנות טכנית והתאמה לתרבות ארגונית.

מכניסים אנושיות לבינה מלאכותית

אתה תעבוד ישירות רק עם משאבים הנדסיים מוכחים, המותאמים במיוחד לפרויקט שלך בהתבסס על מיומנות טכנית והתאמה לתרבות ארגונית.

תראו מי בחר בנו

חברות SAAS מאפשרות גישה למערכת מכל מקום בעולם, תוך שמשתמשים מחוברים לאינטרנט. זה מאפשר גמישות רבה ואפשרות עבודה מרחוק.

K 0
קריאות שירות טופל בצאט בוטים שיצרנו.
+ 0
עסקים בחרו בנו.
M 0 ₪+
פניות שהפכו לעסקאות עברו דרך הבוטים שהקמנו.

שאלות נפוצות

כיצד אוטומציה עסקית באמצעות בוטים חכמים יכולה לשפר את היעילות התפעולית ולשפר את שירות הלקוחות בהשוואה לשיטות אוטומציה אנושית?
אוטומציה עסקית עם בוטים חכמים יכולה לייעל תהליכים, לחסוך זמן ולהפחית עלויות על ידי אוטומציה של משימות כמו מענה לשאלות לקוחות, תזמון פגישות ותיאום עסקאות בצורה חלקה. בניגוד לאוטומציה אנושית, בוטים חכמים יכולים לעבוד מסביב לשעון ללא חיובים לפי שעה, לספק שירות יעיל ולשפר את חווית הלקוח.
כמה יתרונות מרכזיים של שימוש בבוטים חכמים לאוטומציה עסקית כוללים יעילות מוגברת, חיסכון בעלויות, שירות לקוחות משופר, תהליכים יעילים, פרודוקטיביות משופרת והיכולת להתמודד עם משימות חוזרות ונשנות ללא מאמץ.
בוטים חכמים יכולים לסייע לעסקים בחיסכון בזמן ובהפחתת מאמץ ידני באינטראקציות עם לקוחות על ידי אוטומציה של תגובות לשאלות נפוצות, הנחיית לקוחות בתהליכים, מתן תמיכה מיידית והקלת עסקאות ללא צורך בהתערבות אנושית מתמשכת.
בוטים חכמים יכולים לתרום ליצירת לידים וטיפוחם על ידי יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים, איסוף מידע רלוונטי, כשיר לידים, מתן המלצות מותאמות אישית והדרכתם לקראת המרה, בסופו של דבר שיפור ניהול הלידים והגברת המכירות.
עסקים יכולים לשלב בוטים חכמים ביעילות בפעילותם על ידי זיהוי תחומי מפתח לאוטומציה, התאמה אישית של פונקציונליות הבוטים כדי לענות על צרכים ספציפיים, ניטור מדדי ביצועים, שיפור מתמיד של אינטראקציות בוטים על סמך משוב ומינוף אוטומציה להגדלת פעולות, שיפור חוויות לקוח, ולהניע את הצמיחה העסקית הכוללת.
דילוג לתוכן