בואו נכיר

מענה אוטומטי בוואטסאפ

סביר להניח שכבר נתקלתם בצ'אטבוט כזה או אחר באתרי אינטרנט שונים ואפילו בבוטים חכמים בוואטסאפ שבפניה לשירות בבית עסק מסוים קיבלתם הודעה חוזרת אוטומטית. אלו הם בוטים חכמים שמנהלים עבורנו שיחות עם לקוחות, מספקים להם מענה אוטומטי לצרכים שונים ויכולים להוביל אותם לביצוע פעולות שונות. אנו מבטיחים לכם כי לא ראיתם כלום. עם הבוטים החכמים של קונקטופ תוכלו לעשות הרבה מעבר לכך, לנהל שיחות הרבה יותר חכמות ומתקדמות עם הלקוחות שללכם ואפילו לחמם את הלידים שלכם לקראת רכישה או למכור להם מוצרים ישירות דרך הוואטסאפ!

סומכים עלינו הטובים ביותר.

איסוף וחימום לידים

אחת הדרכים לספק מענה אוטומטי ללקוחות שלכם ועל הדרך לשפר את השירות לאותם לקוחות ולספק להם מענה מיידי הוא באמצעות בוט חכם לוואטסאפ.
בוט זה יכול לנהל את השיחה הראשונית עם הלקוחות שלכם, לאסוף את הפרטים הנדרשים במהלך השיחה ולחמם את הליד לקראת ביצוע רכישה/הזמנה
לדוגמה: ליד המעוניין להוזיל את עלויות הביטוח שלו, פונה לחברת הביטוח במענה העסקי שלה בוואטסאפ ומקבל הודעה חוזרת אוטומטית שתנחה אותו לענות על השאלות ולהשאיר את הפרטים הרלוונטיים אודות סוג הביטוח המדובר, תקציב ופרטים נוספים שהוא יצטרך להשאיר.
נציג חברת הביטוח יקבל את כל הפרטים של הלקוח ויחל לבדוק עבורו את האופציות האפשריות, ויחזור אל הלקוח בהודעה/שיחה כאשר תהיה לו הצעה עבורו.

שימוש בבוט על מנת להעניק שירות לקוחות ולענות על שאלות

דרך נוספת של מתן מענה אוטומטי ללקוחות הוא באמצעות בוט שירות לקוחות.
בוט מסוג זה יענה ללקוח בוואטסאפ ויציג לו מידע אודות שירותים רלוונטיים של החברה, מחירים, שעות פתיחה ועוד. לדוגמה: חברה המספקת אטרקציות מסוימות ולקוחות הרוצים להגיע אל המקום רוצים לברר פרטים אודות האטרקציות, המחירים או מידע אחר על בית העסק.
לאחר הפניה של הלקוח הוא יוכל לקבל מידע רלוונטי אודות החברה ולבחור את השירות הרצוי לבירור פרטים נוספים.
משם ניתן להוביל אותו להזמנת כרטיסים אונליין/ישירות דרך הוואטסאפ, ליצירת קשר עם נציג אנושי או לבקש שיחזרו אליו.

 

ככה אנחנו עובדים בConnectop

אוראל יהי שלום

מנכ"ל ושותף

בני מימון

מנהל טכנולוגי ושותף

רעות נגר

סמנכל"ית תפעול

ישי שורבה

סמנכ"ל מכירות

בואו נכיר

נשמח לדבר אתכם, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

קונקטופ מתמחה בבניית צ'אטבוטים ואוטומציות למערכות מתקדמות ומספקת פתרונות יעילים ומהירים לאורך כל הדרך. 

מכניסים אנושיות לבינה מלאכותית

אתם תעבדו ישירות רק עם כלי פיתוח מוכחים, המותאמים במיוחד לפרויקט שלכם, בהתבסס על אפיון טכני והתאמה לתרבות ארגונית.

תראו מי בחר בנו

כמו כל חברת SAAS, אנחנו מאפשרים גישה למערכת מכל מקום בעולם, תוך שהמשתמשים מחוברים לאינטרנט. זה מאפשר גמישות רבה ואפשרות עבודה מרחוק.

K 0
קריאות שירות טופל בצ'אטבוטים שיצרנו.
+ 0
עסקים בחרו בנו.
M 0 ₪+
פניות שהפכו לעסקאות עברו דרך הצ'אטבוטים שהקמנו.

שאלות נפוצות

איך בוטים חכמים יכולים לסייע באיסוף וחימום לידים לעסקים?
בוטים חכמים יכולים ליצור קשר עם לקוחות בפלטפורמות כמו WhatsApp, לאסוף פרטים נחוצים ולהנחות לידים לקראת ביצוע רכישה או ביצוע הזמנה על ידי מתן תגובות אוטומטיות וייזום שיחות שמניעות לקוחות לספק מידע רלוונטי.
בוטים של שירות לקוחות יכולים להגיב אוטומטית לפניות לקוחות בפלטפורמות כמו WhatsApp, להציע מידע על שירותי העסק, תמחור, שעות פעילות ועוד. הם עוזרים לייעל את התקשורת, להדריך לקוחות לשירותים רלוונטיים ולאפשר פעולות כמו הזמנת כרטיסים מקוונת או חיבור עם נציגים אנושיים.
הטמעת בוטים חכמים לתגובות אוטומטיות יכולה לעזור לעסקים לשפר את אספקת השירות, להגיב מיידית לשאלות לקוחות, לספק מידע לפי דרישה, לפעול בצורה חלקה מסביב לשעון ולהפחית עלויות תפעול הקשורות לאינטראקציות ידניות של לקוחות.
בוטים חכמים משפרים את מעורבות הלקוחות על ידי מתן תגובות מותאמות אישית, הנחיית לקוחות דרך אפשרויות שירות, אוטומציה של תהליכי טיפוח לידים, מתן מידע מהיר ורלוונטי, ובסופו של דבר שיפור יעילות השירות ורמות שביעות רצון הלקוחות.
עסקים יכולים למנף בוטים חכמים כדי ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים, להכשיר לידים, לספק מידע על מוצר, להציע המלצות מותאמות אישית ולאפשר עסקאות חלקות, בסופו של דבר לשפר את תהליך המכירה, להגדיל את ההמרות ולהניע צמיחה בהכנסות.
דילוג לתוכן