בואו נכיר

בוט מערכת זימון תורים

בתי עסק רבים פועלים מדי יום לפי מודל של זימון תורים. החל מקופות חולים, דרך יועצים ומטפלים למיניהם ועד למערכות הבנקאיות ומשרדי ממשלה. באמצעות שימוש בבוט חכם של קונקטופ תוכלו לחבר אותו אל מערכת זימון תורים בה אתם משתמשים בארגון שלכם ולאפשר ללקוחות שלכם לקבוע תורים באופן אוטומטי דרך הבוט.

סומכים עלינו הטובים ביותר.

מה היתרונות בשימוש של הבוט?

השימוש בבוט הוא הרבה מעבר לקביעת התור ויכול לאפשר ללקוח גם לקבל מידע אודות השירות שהוא צריך, לברר פרטים אודות שעות הפתיחה של בית העסק ולקבל מענה לשאלות נפוצות. כשהוא יודע לאן הוא צריך לגשת ויהיה מוכן לקבוע תור – יוכל לעשות זאת דרך הבוט החכם בוואטסאפ, ללא צורך בהתערבות של גורם אנושי.

מערכת זימון תורים בוואטסאפ – איך זה עובד?

בעת הפניה של הלקוח יפתח עבורו תפריט בהודעה חוזרת בוואטסאפ. בתפריט יוכל לבחור את השירות הנחוץ לו: קביעת תור, בירור ושינוי לגבי תור קיים, בירור מידע, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות ליצירת קשר עם החברה באופן ישיר.

לאחר הבחירה הראשונית של הלקוח הוא ימשיך את השיחה בהתאם. במידה ובחר לקבוע תור יפתחו בפניו האפשרויות לבחירת התור עם תאריך ושעה רצויים. הלקוח יבחר את המועד המתאים לו ביותר ויקבל הודעת אישור שהתור שלו נקבע.

הבוט החכם יזין את התור במערכת ניהול התורים שלכם ותוכלו לחסוך זמן רב ומאמץ בניהול זימון התורים של הלקוחות שלכם.

ככה אנחנו עובדים בConnectop

אוראל יהי שלום

מנכ"ל ושותף

בני מימון

מנהל טכנולוגי ושותף

רעות נגר

סמנכל"ית תפעול

ישי שורבה

סמנכ"ל מכירות

האם השימוש בבוט מתאים לכל בית עסק?

שימוש בבוטים חכמים יכול לשמש כל עסק למגוון רחב של שירותים ובדרכים שונות. מערכת זימון תורים היא רק אחת האפשרויות הללו שתחסוך לבית העסק זמן, כסף ומשאבים בארגון וניהול התורים מול לקוחות החברה. בין אם מדובר בקופת חולים, קליניקת טיפולים פרטית או בכל גוף אחר הפועל במודל של זימון תורים – חשוב יהיה לעשות שימוש באופציה נהדרת זו של המערכת. 

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם להתקין ולאפיין את הבוט החכם שלכם בצורה הטובה ביותר.

בואו נכיר

נשמח לדבר אתכם, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

קונקטופ מתמחה בבניית צ'אטבוטים ואוטומציות למערכות מתקדמות ומספקת פתרונות יעילים ומהירים לאורך כל הדרך. 

מכניסים אנושיות לבינה מלאכותית

אתם תעבדו ישירות רק עם כלי פיתוח מוכחים, המותאמים במיוחד לפרויקט שלכם, בהתבסס על אפיון טכני והתאמה לתרבות ארגונית.

תראו מי בחר בנו

כמו כל חברת SAAS, אנחנו מאפשרים גישה למערכת מכל מקום בעולם, תוך שהמשתמשים מחוברים לאינטרנט. זה מאפשר גמישות רבה ואפשרות עבודה מרחוק.

K 0
קריאות שירות טופל בצ'אטבוטים שיצרנו.
+ 0
עסקים בחרו בנו.
M 0 ₪+
פניות שהפכו לעסקאות עברו דרך הצ'אטבוטים שהקמנו.

שאלות נפוצות

איך עסקים יכולים לייעל את תהליך תזמון הפגישות שלהם ולשפר את חווית הלקוח על ידי שילוב הבוט החכם של קונקטופ עם מערכת הפגישות הקיימת שלהם?
עסקים יכולים למנף את הבוט החכם של קונקטופ כדי להסתנכרן בצורה חלקה עם מערכת תזמון הפגישות שלהם, מה שמאפשר ללקוחות להזמין פגישות באופן אוטונומי דרך WhatsApp. בנוסף, הבוט יכול לספק מידע שירות, שעות עבודה, שאלות נפוצות ואפשרויות ליצירת קשר ישיר, לשפר את מעורבות הלקוחות ולהפחית את הצורך בהתערבות ידנית בניהול פגישות ביעילות.
הבוט החכם של קונקטופ יכול לשנות את תהליך תזמון הפגישות על ידי אוטומציה של הזמנות, אספקת ללקוחות מידע שירות ושאלות נפוצות, מתן אפשרות לשינויים קלים בפגישות קיימות, ושיפור חווית הלקוח הכוללת, ובסופו של דבר להגביר את היעילות התפעולית ואת רמות שביעות הרצון בתעשיות שונות.
על ידי שילוב הבוט החכם של קונקטופ עם מערכת התורים שלהם, עסקים יכולים לחסוך זמן ומשאבים רבים על ידי אוטומציה של הזמנת פגישות, מתן מידע הכרחי ללקוחות, צמצום התערבויות ידניות ואופטימיזציה של הניהול הכולל של פגישות, במיוחד בתעשיות כמו שירותי בריאות, ייעוץ ושירותים ממשלתיים.
מערכת פגישות חכמה המופעלת על ידי בוט יכולה לשפר את שירות הלקוחות על ידי מתן תזמון פגישות בשירות עצמי, מתן גישה מהירה למידע, הפחתת זמני המתנה של לקוחות, אופטימיזציה של תהליכי ניהול פגישות, ובסופו של דבר שיפור היעילות התפעולית לעסקים שונים. מגזרים, לרבות ביטוח בריאות, שירותי בריאות ושירותים ציבוריים.
עסקים יכולים להבטיח הטמעה מוצלחת של הבוט החכם של קונקטופ לתיאום פגישות על ידי התאמתו לצרכים הספציפיים שלהם, מתן הנחיות ברורות ללקוחות כיצד להשתמש בשירות, שילובו בצורה חלקה עם המערכות הקיימות שלהם, וניטור רציף ואופטימיזציה של ביצועי הבוט כדי להניב תועלת מירבית במונחים של יעילות זמן, מעורבות לקוחות ואפקטיביות תפעולית.
דילוג לתוכן