בואו נכיר

צ'אט בוט לוואטסאפ

אז הכירו את הבוט ווטסאפ שלנו! נחקור כיצד שילוב הבוט החכם שלנו יכול לחולל מהפכה בתקשורת ובשירות הלקוחות של העסק שלך בוואטסאפ. על ידי מינוף הכוח של הבוט שלנו, תוכל לשפר את חווית השירות ללקוחות שלך, לייעל את תהליכי המכירה ולחסוך זמן יקר. הצטרפו אלינו כשאנחנו צוללים לתוך האפשרויות האינסופיות שהבוט החכם שלנו מביא לאינטראקציות העסקיות שלכם בוואטסאפ.

סומכים עלינו הטובים ביותר.

הווטאסאפ היא האפליקציה הפופולרית ביותר להתקשרות היומיומית המוכרת כיום, והיא משמשת כמובן גם בעלי עסקים בהתנהלות מול לקוחותיהם. באמצעות הפלטפורמה הנהדרת של הוואטסאפ ניתן לייצר אינטראקציות אטרקטיביות עם הלקוחות שלנו, אך לא פחות חשוב מכך – תוכלו לשלב את הבוט החכם של קונקטופ כדי לשדרג משמעותית את חוויית השירות ללקוחות שלכם, לשפר את תהליכי המכירה שלכם בעסק ואפילו לתת לבוט החכם לעשות עבורכם את העבודה ולחסוך לכם זמן יקר.

שימושים שונים לצ'אט בוט וואטסאפ החכם של קונקטופ:

איסוף לידים – אחד היתרונות הטובים ביותר של צ'אט בוט לוואטסאפ הוא היכולת שלו לקלוט את הלידים החדשים הפונים אליכם בוואטסאפ, לשאול אותם שאלות מנחות, לאסוף מידע ולנתב אותם לנציג השירות/המכירות הרלוונטי לטיפול בהם.

שירות לקוחות – בוט חכם שיענה לשאלות וצרכים שונים של לקוחות בווטאסאפ, יספק מענה מהיר ותשובות איכותיות ומדויקות לשאלות ללא צורך בשיחה עם נציג אנושי, אם כי ניתן לנתב את הלקוח לשיחה עם נציג אנושי במידה והוא יחפוץ בכך.

חימום לידים – טיפול בלידים חדשים הנכנסים, אספקת מידע מקצועי ומדויק מבוסס AI בהתאם לתשובותיו ומצבו של הלקוח וסוג השירות שהוא מחפש. לדוגמה: חברת נדל"ן האוספת מידע על הלקוח בסוג הנכסים שהוא מתעניין, בארץ או בחו"ל, כמה הון אישי הוא נכון להשקיע ועוד. לבסוף הלקוח מגיע חם ומוכן יותר לשיחה שגם החברה מגיעה אליה מוכנה יותר עם מידע שיש לה על הלקוח.

תיאום פגישות – אנשי מקצוע רבים משווקים את השירות שלהם תוך קביעת פגישות עם הלקוחות: מטפלים, יועצים, מאמנים ועוד. כל אלה יכולים להיעזר בצ'אט בוט לוואטסאפ על מנת לקבוע פגישות עם לקוחות ולמלא את הלו"ז ללא צורך בשיחות מקדימות ובזבוז זמן.

החתמת מסמכים – במגוון ענפים כמו למשל בתחום הביטוח, הלוואות, בנקים ואחרים יש הצורך להחתים את הלקוח על מסמכים כמו חוזים, הסכמים וכד'. אלה יוכלו להתבצע אוטומטית באמצעות שליחה בוואטסאפ של המסמכים וחיבור למערכת אונליין וחתימה דיגיטלית על מסמכים.

ככה אנחנו עובדים בConnectop

אוראל יהי שלום

מנכ"ל ושותף

בני מימון

מנהל טכנולוגי ושותף

רעות נגר

סמנכל"ית תפעול

ישי שורבה

סמנכ"ל מכירות

בואו נכיר

נשמח לדבר אתכם, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

קונקטופ מתמחה בבניית צ'אטבוטים ואוטומציות למערכות מתקדמות ומספקת פתרונות יעילים ומהירים לאורך כל הדרך. 

מכניסים אנושיות לבינה מלאכותית

אתם תעבדו ישירות רק עם כלי פיתוח מוכחים, המותאמים במיוחד לפרויקט שלכם, בהתבסס על אפיון טכני והתאמה לתרבות ארגונית.

תראו מי בחר בנו

כמו כל חברת SAAS, אנחנו מאפשרים גישה למערכת מכל מקום בעולם, תוך שהמשתמשים מחוברים לאינטרנט. זה מאפשר גמישות רבה ואפשרות עבודה מרחוק.

K 0
קריאות שירות טופל בצ'אטבוטים שיצרנו.
+ 0
עסקים בחרו בנו.
M 0 ₪+
פניות שהפכו לעסקאות עברו דרך הצ'אטבוטים שהקמנו.

שאלות נפוצות

איך בעלי עסקים יכולים להפיק תועלת משילוב הבוט החכם של קונקטופ עם WhatsApp כדי לשפר את האינטראקציות עם הלקוחות, לייעל את תהליכי המכירה ולחסוך זמן יקר?
על ידי שילוב הבוט החכם של קונקטופ עם WhatsApp, בעלי עסקים יכולים לשפר את שירות הלקוחות, לאסוף לידים ביעילות, לחמם לידים פוטנציאליים עם אינטראקציות מותאמות אישית, לקבוע פגישות בצורה חלקה, ואפילו להקל על תהליכי חתימת מסמכים, בסופו של דבר לשפר את חווית הלקוח, אופטימיזציה תהליכי מכירה, וחיסכון בזמן יקר לבעלי עסקים.
ניתן להשתמש בצ'אטבוט WhatsApp החכם של קונקטופ לאיסוף לידים, מתן שירות לקוחות, חימום לידים עם מידע רלוונטי, זימון פגישות והקלת תהליכי חתימה על מסמכים, ומציע לעסקים פתרון מקיף לשיפור האינטראקציות עם הלקוחות והיעילות התפעולית.
שימוש בצ'אט בוט לוואטסאפ מספק לבעלי עסקים חיסכון משמעותי בזמן, ייעול תהליכים, טיפול משופר בלקוחות וחווית לקוח משופרת, ומציע פתרון רב-תכליתי לתת מענה לצרכים עסקיים ואינטראקציות שונות ביעילות.
על ידי שילוב צ'אטבוט WhatsApp החכם של קונקטופ, עסקים יכולים להפוך תהליכי איסוף לידים לאוטומטיים, להציע תשובות מהירות ומדויקות לפניות לקוחות, לשפר את איכות שירות הלקוחות, לטפח לידים ביעילות, לקבוע פגישות ביעילות ולייעל את הליכי חתימת המסמכים, ובסופו של דבר לשפר את איכות השירות. יעילות תפעולית ושביעות רצון הלקוחות.
צ'אטבוט WhatsApp החכם של קונקטופ יכול לסייע לעסקי נדל"ן על ידי איסוף מידע רלוונטי מלקוחות פוטנציאליים, הבנת העדפותיהם לגבי נכסים, מיקומים ותקציב, ובכך לחמם לידים ולאפשר שיחות מושכלות יותר בעת יצירת קשר עם נציג אנושי. גישה מותאמת אישית זו משפרת את מעורבות הלקוחות, מייעלת את תהליכי ההסמכה של לידים, ובסופו של דבר משפרת את היעילות של פעולות מכירת נדל"ן.
דילוג לתוכן