בואו נכיר

בוט איסוף ויצירת לידים

אחת המטרות העיקריות של כל בעל עסק המשקיע באתר אינטרנט, בתשתיות שיווק דיגיטליות ובקמפיין פרסום באינטרנט בכלל – הוא כמובן כדי להביא לקוחות לעסק. רגע לפני שהם הופכים ללקוחות משלמים, אותם אנשים המשאירים לנו פרטים או פונים אלינו ישירות נקראים "לידים". באמצעות הצ'אט בוט החכם שלנו קונקטופ תוכלו ליצור לידים חמים יותר על ידי שיחה מקדימה בוואטסאפ שמתבצעת אוטומטית מול הלקוח.

סומכים עלינו הטובים ביותר.

כיצד זה עובד?

הבוט החכם שלנו יכול להתחבר לדפי נחיתה ולקמפיינים שלכם, לנהל שיחות אונליין או בוואטסאפ עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולסנן אותם לפי סוג הפניה. לאחר מכן הבוט יעביר את הלידים לנציג המכירות הרלוונטי שלכם כאשר הם חמים יותר ובשלים יותר לרכישה, וגם רגועים כיוון שקיבלו מענה אוטומטי מהיר ונכנסנו לתהליך. בנוסף לכל זה תוכלו לחסוך זמן יקר של נציג טלפוני לשיחות עם מגוון הלקוחות הפונים אליכם ואיסוף המידע הראשוני אודות הלקוח וצרכיו, משהו שהוא יכול לעשות במענה האוטומטי בוואטסאפ או באתר שלכם במהירות ובקלות.

יצירת לידים באמצעות הצ'אט בוט של קונקטופ – למי זה מתאים?

הצ'אט שלנו מומחה בלאסוף את הלידים הפונים אליכם בוואטסאפ, לשאול אותם שאלות מנחות ולהעביר את הלידים לטיפול אצל הנציג הרלוונטי. לדוגמה:

נניח שהעסק שלכם עוסק בענף הנדל"ן ואתם מעוניינים להציע ליזמים הזדמנויות השקעה דרככם. יזמים המשאירים פניה אליכם בוואטסאפ יקבלו הודעה חוזרת אוטומטית שמברכת אותם על פנייתם ושואלת באיזה סוג שירות הם מתעניינים (או באיזה סוג נדל"ן לצורך העניין מעניין אותם). תשובות אפשריות יכולות להיות:

  • נדל"ן למגורים
  • נדל"ן מסחרי
  • פתוח לאפשרויות ורוצה לשמוע מכם המלצות

ככה אנחנו עובדים בConnectop

אוראל יהי שלום

מנכ"ל ושותף

בני מימון

מנהל טכנולוגי ושותף

רעות נגר

סמנכל"ית תפעול

ישי שורבה

סמנכ"ל מכירות

ואיך ממשיכים מכאן ?

 

הלקוח יסמן את התשובה הרלוונטית ביותר עבורו ובהתאם לתשובה יקבל תגובה בחזרה שתשאל אותו את הסכום שהוא נכון להשקיע ותציג לו מספר אופציות. לאחר בחירת האופציה הבוט החכם יעדכן אותו שיש לחברה מגוון הזדמנויות השקעה נהדרות עבורו וישאל בשמו של הלקוח וטלפון רלוונטי לחזרה אליו. לאחר מכן יברך הבוט החכם את הלקוח ליום נעים ויסביר שנציג מטעם החברה יחזור אל הלקוח בשעות הקרובות. עם הבוט החכם של קונקטופ אתם יכולים להיות בטוחים שלא תפספסו אף ליד.

בואו נכיר

נשמח לדבר אתכם, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

קונקטופ מתמחה בבניית צ'אטבוטים ואוטומציות למערכות מתקדמות ומספקת פתרונות יעילים ומהירים לאורך כל הדרך. 

מכניסים אנושיות לבינה מלאכותית

אתם תעבדו ישירות רק עם כלי פיתוח מוכחים, המותאמים במיוחד לפרויקט שלכם, בהתבסס על אפיון טכני והתאמה לתרבות ארגונית.

תראו מי בחר בנו

כמו כל חברת SAAS, אנחנו מאפשרים גישה למערכת מכל מקום בעולם, תוך שהמשתמשים מחוברים לאינטרנט. זה מאפשר גמישות רבה ואפשרות עבודה מרחוק.

K 0
קריאות שירות טופל בצ'אטבוטים שיצרנו.
+ 0
עסקים בחרו בנו.
M 0 ₪+
פניות שהפכו לעסקאות עברו דרך הצ'אטבוטים שהקמנו.

שאלות נפוצות

איך עסקים יכולים ללכוד לידים ביעילות בוואטסאפ באמצעות הבוט החכם של קונקטופ, ואילו יתרונות מציע תהליך יצירת לידים אוטומטי זה מבחינת יעילות ומעורבות לקוחות?
הבוט החכם של קונקטופ מקל על יצירת לידים בוואטסאפ על ידי מעורבות לקוחות פוטנציאליים באמצעות שיחות אוטומטיות, סינון לידים על סמך העדפותיהם והעברת לידים חמים לנציגי מכירות רלוונטיים. תהליך זה לא רק חוסך זמן אלא גם מבטיח מענה מהיר לפניות לקוחות, הגברת מעורבות הלקוח והגדלת הסבירות להמרה.
הבוט החכם של קונקטופ מצטיין ביצירת לידים על ידי יצירת קשר עם לקוחות בוואטסאפ, שאילת שאלות ממוקדות והדרכתם בזרימת שיחה מותאמת אישית. בתעשיות כמו נדל"ן, בהן תקשורת מותאמת היא המפתח, היכולת של הבוט להכשיר לידים ולהעביר מידע רלוונטי לנציגי מכירות מייעלת את התהליך ומגדילה את הסיכויים להמרות מוצלחות.
הבוט החכם של קונקטופ ב-WhatsApp הופך את האינטראקציות הראשוניות של הלקוחות לאוטומטיות, אוסף מידע חיוני ומכשיר מראש לידים לפני העברתם לצוות המכירות המתאים. על ידי טיפול יעיל במשימות המקדימות הללו, הבוט חוסך זמן יקר לנציגי המכירות, מבטיח מענה מהיר לשאלות של לקוחות ומייעל את תהליך יצירת לידים לעסקים.
הצ'אטבוט של קונקטופ עבור WhatsApp מועיל לעסקים בתעשיות שונות המבקשים לייצר לידים, לשפר את מעורבות הלקוחות ולייעל תהליכי מכירה. תעשיות כמו נדל"ן, מסחר אלקטרוני, ייעוץ וספקי שירותים יכולים למנף את הכלי הזה כדי להפוך את ההסמכה לאוטומטית של לידים, לספק מענה בזמן לפניות לקוחות ולשפר את חווית הלקוח הכוללת, מה שמוביל להגדלת הזדמנויות מכירה.
עסקים יכולים למקסם את פוטנציאל הלידים ולספק חווית לקוח חלקה על ידי שילוב הבוט החכם של קונקטופ עבור WhatsApp באסטרטגיות יצירת הלידים שלהם. הטמעת כלי זה ביעילות כרוכה בהתאמה אישית של זרימות שיחה, הגדרת תגובות אוטומטיות ושילוב הבוט עם צוותי מכירות כדי להבטיח מסירת לידים חלקה, בסופו של דבר להגביר את שיעורי ההמרה ולשפר את שביעות רצון הלקוחות.
דילוג לתוכן