בואו נכיר

בוט נציג מכירות

מה אם היינו אומרים לכם שבוט המכירות החכם שלנו ישיג לכם פי 3 יותר תוצאות ממחלקת המכירות שלכם? עם בוט נציג מכירות של קונקטופ תוכלו לאסוף את הלידים המגיעים מהקמפיינים השונים שלכם, לחמם את הלידים לקראת שיחה עם נציג המכירות ואפילו למכור ללקוח ישירות דרך הוואטסאפ!

סומכים עלינו הטובים ביותר.

לא צריך לדעת למכור כדי למכור

משלב מסוים בעסק תצטרכו להעביר את עבודת המכירות לנציג מכירות מקצועי ומנוסה. ככל שהעסק יגדל כך תגדל גם מחלקת המכירות וכך גם ההוצאות שלכם. להשקיע בהכשרה וחידוד כישורי המכירות של הצוות שלכם יכול להיות עסק יקר. במקום, תוכלו להשקיע בבוט נציג המכירות החכם שלנו שישיג לכם פי 3 יותר תוצאות. תוכלו להעניק ללקוח מענה מהיר ומקצועי יותר, לחמם לידים חדשים ועל ידי כך להגדיל משמעותית את סיכוי המכירה מול נציג המכירות האנושי שלכם ואפילו למכור ללקוחות באופן ישיר דרך הוואטסאפ בתהליך אוטומטי חכם.

מגוון אפשרויות שימוש בבוט נציג המכירות החכם שלנו:

  • איסוף לידים – תוכלו לקבל בברכה את כל הלידים הפונים אליכם דרך ערוצי השיווק השונים ולהוביל אותם אל נציג השירות הרלוונטי. 
  • חימום לידים – הבוט החכם שלנו ישאל את הלקוח שאלות מכווינות בהתאם לשירות שהוא התעניין בו ובכך לחמם אותו לקראת השיחה עם הנציג האנושי ששני הצדדים כבר יודעים מה הלקוח רוצה וניתן להתקדם לשלב הסגירה.
  • בוט מכירת מוצרים – הבוט החכם שלנו יציג ללקוח את קטלוג המוצרים עם כל המידע הרלוונטי אודותיהם, כולל אפשרות להזמנה ישירה בוואטסאפ עם תשלום מהיר ומאובטח.

 

ככה אנחנו עובדים בConnectop

אוראל יהי שלום

מנכ"ל ושותף

בני מימון

מנהל טכנולוגי ושותף

רעות נגר

סמנכל"ית תפעול

ישי שורבה

סמנכ"ל מכירות

זקוקים לפרטים נוספים? השאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל צורך!

בואו נכיר

נשמח לדבר אתכם, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

קונקטופ מתמחה בבניית צ'אטבוטים ואוטומציות למערכות מתקדמות ומספקת פתרונות יעילים ומהירים לאורך כל הדרך. 

מכניסים אנושיות לבינה מלאכותית

אתם תעבדו ישירות רק עם כלי פיתוח מוכחים, המותאמים במיוחד לפרויקט שלכם, בהתבסס על אפיון טכני והתאמה לתרבות ארגונית.

תראו מי בחר בנו

כמו כל חברת SAAS, אנחנו מאפשרים גישה למערכת מכל מקום בעולם, תוך שהמשתמשים מחוברים לאינטרנט. זה מאפשר גמישות רבה ואפשרות עבודה מרחוק.

K 0
קריאות שירות טופל בצ'אטבוטים שיצרנו.
+ 0
עסקים בחרו בנו.
M 0 ₪+
פניות שהפכו לעסקאות עברו דרך הצ'אטבוטים שהקמנו.

שאלות נפוצות

איך נדע להתאים את תהליך המכירה לעסק ולמוצרים שלנו?
הצוות המקצועי שלנו מתמחה בבניית אסטרטגיות ותהליכי מכירה לעסקים. התהליך ייבנה עבורכם בהתאמה אישית לקהל היעד שלכם, למוצרים ולשירותים שלכם ולמטרות שלכם.
בוט נציג מכירות חכם של קונקטופ יכול לקלוט לידים, להעביר אותם תהליך "חימום" ולתת להם מענה מהיר ומקצועי, שיחסוך לכם בכוח אדם, כסף וזמן. כמו כן הוא יכול להציג קטלוג מוצרים ולמכור ללקוח אונליין.
כבעלי עסק אתם בוודאי משקיעים במגוון קמפיינים לפרסום העסק שלכם באינטרנט. לידים יכולים להגיע מערוצי שיווק שונים: פייסבוק, האתר שלכם, פניה בוואטסאפ, במייל ועוד. העברת התהליך לוואטסאפ תאפשר לכם להעניק ללקוח שלהם מענה מהיר ומקצועי שיקלוט את הלידים וינתב אותם לנציג השירות הרלוונטי.
בוט נציגי המכירות של קונקטופמציע לעסקים את ההזדמנות להצטיין באיסוף לידים, טיפוח לידים ומכירה ישירה על ידי מתן מענה מהיר ומקצועי יותר ללקוחות, חימום לידים באמצעות שיחות ממוקדות ואפשר מכירה ישירה באמצעות WhatsApp. גישה חדשנית זו יכולה לספק פי שלושה יותר תוצאות בהשוואה לשיטות מכירה קונבנציונליות, לשפר את היעילות ולהגביר את ביצועי המכירות באופן משמעותי.
בוט נציגי המכירות החכמים של קונקטופ מספק לעסקים את היכולת לייעל את איסוף הלידים, למשוך לקוחות ביעילות ולהקל על המרות מכירות באמצעות אינטראקציות מותאמות אישית בוואטסאפ. על ידי אוטומציה של איסוף לידים, טיפוח לידים בשאלות ממוקדות והצגת קטלוגים של מוצרים למכירות ישירות, עסקים יכולים לשפר את חווית הלקוח, להגדיל את הזדמנויות המכירה ולמטב את תהליכי המכירה שלהם ביעילות.
דילוג לתוכן