סוג בוט:
אוטומציה,בוט שירות לקוחות
תחום עיסוק:
ביטוח
אחת הדרכים לספק מענה אוטומטי ללקוחות שלכם ועל הדרך לשפר את השירות לאותם לקוחות ולספק להם מענה מיידי הוא באמצעות בוט חכם לוואטסאפ.
בוט זה יכול לנהל את השיחה הראשונית עם הלקוחות שלכם, לאסוף את הפרטים הנדרשים במהלך השיחה ולחמם את הליד לקראת ביצוע רכישה/הזמנה
לדוגמה: ליד המעוניין להוזיל את עלויות הביטוח שלו, פונה לחברת הביטוח במענה העסקי שלה בוואטסאפ ומקבל הודעה חוזרת אוטומטית שתנחה אותו לענות על השאלות ולהשאיר את הפרטים הרלוונטיים אודות סוג הביטוח המדובר, תקציב ופרטים נוספים שהוא יצטרך להשאיר.
נציג חברת הביטוח יקבל את כל הפרטים של הלקוח ויחל לבדוק עבורו את האופציות האפשריות, ויחזור אל הלקוח בהודעה/שיחה כאשר תהיה לו הצעה עבורו.
דרך נוספת של מתן מענה אוטומטי ללקוחות הוא באמצעות בוט שירות לקוחות.
בוט מסוג זה יענה ללקוח בוואטסאפ ויציג לו מידע אודות שירותים רלוונטיים של החברה, מחירים, שעות פתיחה ועוד. לדוגמה: חברה המספקת אטרקציות מסוימות ולקוחות הרוצים להגיע אל המקום רוצים לברר פרטים אודות האטרקציות, המחירים או מידע אחר על בית העסק.
לאחר הפניה של הלקוח הוא יוכל לקבל מידע רלוונטי אודות החברה ולבחור את השירות הרצוי לבירור פרטים נוספים.
משם ניתן להוביל אותו להזמנת כרטיסים אונליין/ישירות דרך הוואטסאפ, ליצירת קשר עם נציג אנושי או לבקש שיחזרו אליו.
קונקטופ מתמחה בבניית צ'אטבוטים ואוטומציות למערכות מתקדמות ומספקת פתרונות יעילים ומהירים לאורך כל הדרך.
אתם תעבדו ישירות רק עם כלי פיתוח מוכחים, המותאמים במיוחד לפרויקט שלכם, בהתבסס על אפיון טכני והתאמה לתרבות ארגונית.
כמו כל חברת SAAS, אנחנו מאפשרים גישה למערכת מכל מקום בעולם, תוך שהמשתמשים מחוברים לאינטרנט. זה מאפשר גמישות רבה ואפשרות עבודה מרחוק.
קונקטופ מתמחה בבניית בוטים אוטומציה במערכות נו-קוד מתקדמות ומספקת פתרונות יעילים ומהירים לאורך כל התהליך