צ'אט בינה מלאכותית היה שייך עד לא מזמן למחוזות המדע הבדיוני. נכון, צ'אטים בסיסיים היו זמינים וקיימים כבר לפני כמה שנים, אך יעילותם הייתה נמוכה. כיום, מדובר בפתרונות שמשתלבים היטב בשלל ארגונים, מוסדות וכמובן – גם עסקים. היעילות שלכם הופכת אותם לכלי עזר נהדרים. התבונה שלהם הופכת אותם לכמעט בלתי מזוהים כמלאכותיים (הם ממש כותבים או נשמעים כמו בני אדם לכל דבר). מיד נסביר באילו צורות העתיד כבר כאן והאם צפוי שיפור נוסף בצ'אטים בשנים הבאות.
מערכות של בינה מלאכותית משתלבות כיום באין ספור תחומים. הבינה המלאכותית יודעת לנהל שיחות, לבצע חישובים, לסכם מידע, להציג גרפים. יש מערכות שיודעות להפיק ציורים, להציג קול אנושי לגמרי או להתכתב בוואטסאפ. מבחינה עסקית או ארגונית, השילוב של צ'אט בינה מלאכותית יכול להגיע בכמה מישורים. למשל, צ'אט שתוכנן לשם כך יודע לשווק עבור הארגון מוצרים שונים. הצ'אט יודע לענות של שאלות של לקוחות, להסביר מה כדאי לעשות במצבים שונים, לתת המלצות. הצ'אט יכול להיות נציג מושלם שמקדם את ערכי המותג. הוא אף פעם לא מתעייף. הוא אף פעם לא צריך חופשת מחלה. הוא אף פעם לא עושה טעויות שנובעים משיכחה או מבלבול. אמנם הצ'אטים הללו עדיין לא מושלמים, אבל הם מאוד קרובים לכך. רבים מהם מתנהגים בצורה כל כך אנושית, שאנשים רבים כלל לא מודעים שהם מתכתבים או מדברים עם צ'אט.
כבר כיום משפרים הצ'טים את הפעילות של ארגונים ועסקים מכל הסוגים. צ'אט בינה מלאכותית שמוטמע בצורה נכונה יכול לשפר בצורה ראויה לציון מדדים עסקיים בנישות שונות. לדוגמה, נתוני השירות משתפרים. הלקוחות לא צריכים להמתין זמן רב עד שיתפנה נציג אנושי. רבות מהשאלות זוכות למענה מלא ומספק, על ידי הצ'אט. במקרה הצורך המערכת יודעת להפנות את המשך הפעולה לנציג. ניתן להעלות נציג במקום או להעביר את הטלפון של הלקוח למוקד השירות שיחזור בהקדם. אבל לא רק השירות משתפר. צ'אטים ייעודיים יודעים גם להגדיל מכירות ולפעול תוך תודעה שיווקית, מסחרית, בהתאמה לערכי המותג.
ממש בזמן כתיבת שורות אלה, המערכות שתיארנו ממשיכות להשתפר. הצ'אטים מקבלים עוד נתונים ומשוב, שעל פיהם הם משפרים את דרך פעילותם. אכן כפי שאמרנו, העתיד כבר כאן.
קונקטופ מתמחה בבניית בוטים אוטומציה במערכות נו-קוד מתקדמות ומספקת פתרונות יעילים ומהירים לאורך כל התהליך