מאמרים

צ'אט בוט לוואטסאפ

שתפו את זה:

השימוש בוואטסאפ בקרב בעלי העסק הוא על תקן יומיומי. אלה עושים בו שימוש ליצירת התקשרות והעברת מסרים לא רק עם חבריהם ובני משפחתם אלא כמובן גם עם לידים ולקוחות העסק. מדובר בפלטפורמה הנהדרת והמומלצת ביותר ליצירת התקשרויות והעברת מסרים דרך הטלפון הנייד והכי חשוב הוא שאפשר לשלב בה צ'אט בוט לוואטסאפ.

מהו צ'אט בוט לוואטסאפ וכיצד הוא יכול לעזור לבעלי עסקים?

צ'אט בוט לוואטסאפ הוא בוט חכם שיאפשר לכם לחסוך זמן, כסף ומאמץ רב בהתנהלות מול הלקוחות שלכם. הוא יוכל לתרום לכם למגוון צרכים שונים כמו שיפור תהליכי המכירה ושירות הלקוחות בארגון שלכם. הוא יוכל לענות ללקוחות במקומכם באופן אוטומטי ולנהל איתם שיחה, לחסוך זמן עבודה יקר של עובש אנושי, לתת מענה מיידי לשאלות נפוצות מה שיחסוך ללקוח זמני המתנה לנציג כדי לקבל תשובות ויוכל לכוון את הלקוחות בביצוע פעולות שונות, החל מהשארת פרטים, קביעת שיחה/פגישה, קביעת תור לטיפול ועד להזמנת מוצר/שירות ישירות דרך הוואטסאפ.

מהם היתרונות של צ'אט בוט לוואטסאפ?

  • יעילות – אנו לא צריכים לגלות לכם ששם המשחק בעסקים הוא יעילות. זו הסיבה מדוע בעלי עסקים רבים מקדמים תהליכי אוטומציה בעסק ובוחנים אפשרויות שונות לספק מענה מהיר וטוב יותר ללקוחות, לצמצם שלבים במסע הלקוח ולייצר חוויית לקוח עשירה ומספקת יותר. 
  • חיסכון בזמן – זמן הוא משאב יקר יותר מכסף. כל בעל עסק מבין את החשיבות של הזמן שלו ומה שהוא יכול לעשות אתו. על כן חשוב לבעל העסק לבצע תהליכי אוטומציה שונים בעסק שיחסכו לו זמן ושימוש בצ'אט בוט לוואטסאפ זו ללא ספק אחת האופציות הטובות ביותר.
  • חימום לידים – במקום להשקיע בשיחות מכירה ארוכות ומייגעות, קצרו תהליכים באמצעות בוט חכם שיספק מענה לשאלות הלקוח והוא יגיע חם ובשל יותר לשיחה עם הנציג האנושי והמכירה תהיה מהירה וקלה הרבה יותר.
  • חיסכון בעלויות – תוכלו כעת לחסוך משמעותית בעלויות של זמני העבודה של העובדים שלכם, לספק ללקוחות מענה מהיר ומדויק למגוון צרכים, לקצר תהליכים, לספק שירות איכותי יותר וליהנות משיפור תהליכי העבודה בארגון תוך שאתם חוסכים בהוצאות.

טיפים נוספים

דילוג לתוכן