צ'אט בוט בינה מלאכותית איננו משהו חדש בנוף. אולם חשוב להבין כי עם התפתחות הבינה המלאכותית הפכו הצ'אטים הללו למשוכללים באופן מרהיב ויעיל. הצ'טים מהסוג החדש מתנהגים, מתנהלים ומגיבים בצורה שמדמה מענה אנושי. למעשה, הצ'אטים הללו חפים מטעויות שנעשות בשיעורים גבוהים יחסית בקרב נותני שירות אנושיים. אי אפשר לומר שהצ'אטים מושלמים לגמרי ויכולים להחליף לחלוטין את העובדים, אבל מדובר בתגבור חשוב מאוד. כפי שנסביר מיד, הפתרונות המשוכללים ביותר יכולים לתרום תרומה משמעותית לעסק ולארגון.
אחד הדברים שאותם ה'צאט יכול לעשות נהדר, הוא לענות ללקוחות. המענה ללקוחות יכול להיעשות בארגונים ומוסדות ממשלתיים אך גם בעסקים פרטיים. מכיוון שרוב השאלות של פונים ולקוחות הן די שגרתיות, המענה ברמה הזאת הוא מושלם או קרוב למושלם. במקרים שבהם הצ'אט איננו מסוגל לענות, אפשר לשלב אותו עם מענה אנושי. כלומר, ה'צאט מעביר את השיחה (שמתנהלת בהודעות וואטסאפ, למשל), לנציג בשר ודם. מתן שירות בצורה כזאת מאוד יעיל וחסכוני. מבחינת הארגון, הוא מאפשר לחסוך עלויות ולתת זמן תגובה מהיר מאי פעם. מבחינת הלקוחות, במקום "להתייבש" על הקו, הם מקבלים מענה זריז שבדרך כלל מספק את התשובה הנדרשת.
מלבד היכולת של צ'אט בוט בינה מלאכותית להשתלב במערך השירות של ארגונים, הוא יכול להביא תרומה נוספת. במקביל, ניתן לשלב פתרונות חכמים מהסוג הזה גם במערך המכירות. אפשר לשלב את הצ'אטים בשלבים שונים של משפכי המכירות או שיחות שיווקיות. ניתן להעביר בעזרת הצ'אטים הללו פרטים לגבי מבצעים, הטבות. אפשר לתכנן את המענה כך שידע לא רק להגיב אלא גם לזהות מצבים שונים. הצ'אט יכול לספר על אופן השימוש במוצר או בשירות. הוא יכול לסייע ללקוחות בקבלת החלטה וכן להפנות את הפונים לדף מקוון, להשלמת הרכישה. הנתונים מראים כי טכנולוגיה מהסוג הזה משפרת כבר כיום את נתוני המכירות וסגירת העסקאות. הדבר נכון לגבי לקוחות חדשים וגם לגבי לקוחות חוזרים.
נוסיף ונאמר כי אין צ'אט מסוג אחד שמתאים לכולם. לכל ארגון, לכל עסק, לכל מותג, ניתן לתכנת את הצ'אט המתאים ביותר. הצ'אט במיטבו יהיה בעל "גבולות גזרה". הוא ידע לא רק מה לומר, אלא גם מה אסור לו לומר. הוא יהיה נציג שמחזק את המותג, את העסק, את הארגון.
קונקטופ מתמחה בבניית בוטים אוטומציה במערכות נו-קוד מתקדמות ומספקת פתרונות יעילים ומהירים לאורך כל התהליך