מאמרים

מענה אוטומטי בוואטסאפ

שתפו את זה:

ייתכן ואתם מכירים כבר בוטים שונים מאתרי אינטרנט ברחבי הרשת או אפילו מוואטסאפ עסקי של בית עסק אחר שפניתם אליו. מדובר למעשה בצ'אט בוט חכם שיכול לנהל עם הלקוחות שלכם במקומכם ויאפשר לכם לחסוך זמן רב, מאמץ והתעסקות מול הלקוחות, לספק להם מידע על מוצרים, שירותים ועל בית העסק ואפילו לחמם את הלידים לקראת עסקה. 

לבוטים חכמים יתרונות רבים

השימוש בבוט חכם לצורך מענה אוטומטי בוואטסאפ יכול לשפר את השירות ללקוחות שלכם, לחסוך לכם וללקוחות שלכם זמן, לתת מענה מהיר ומדויק לכל שאלה וצורך ואפילו למכור במקומכם, להחתים לקוחות על הסכמים ולענות על שאלות נפוצות. באמצעות מענה אוטומטי תוכלו לחסוך את עלויות העובדים או את הזמן שלכם ולאפשר לבוט החכם לבצע את הפעולות הנדרשות עבורכם.

דוגמאות לשימוש במענה האוטומטי לעסקים בתחומים שונים

  • חברת ביטוח – לקוח הפונה לחברת ביטוח ואינו יודע איזו פוליסה עשויה לעניין אותו או מתאימה לו, יוכל לענות על שאלות שיובילו אותו לפוליסה הרצויה ביותר עבורו, לקבל הצעת מחיר בLIVE מבית העסק ולהוביל משם לשיחה עם נציג אנושי. המענה האוטומטי יוכל גם לענות על שאלות נפוצות בנושא הפעלת הביטוח, אנשי קשר, שעות פעילות וסוגי ביטוחים שונים.
  • חברת נדל"ן – לקוח מחפש דירה יוכל לפנות לוואטסאפ העסקי של חברת הנדל"ן. יפתח בפניו תפריט שמקבל אותו בשמחה וישאל אותו אם הוא מחפש נכס להשקעה או מגורים. לאחר שיבחר את האפשרות המעניינת אותו, יציג בפניו הבוט את השאלה הבאה: מה טווח התקציב להשקעה, לאחר מכן שאלות נוספות כמו היכן הלקוח רוצה לקנות את הנכס (אזור) ושאלות נוספות שיאפיינו את סוג הנכס שהוא מחפש. בהתאם לתשובותיו המענה האוטומטי יוכל להציע לו נכסים רלוונטיים שתחתיהם תהיה האפשרות לבחון נכסים נוספים או ליצור קשר לקביעת שיחה/פגישה.
  • קוסמטיקה – מטפלת בתחום הקוסמטיקה המציעה מגוון טיפולים ותכשירים שונים יכולה לספק מענה אוטומטי ללקוחותיה ואפילו ללידים חדשים שעדיין אינם מכירים אותה, לספק להם מענה לשאלות, לאפיין את הבעיה ממנה הם סובלים ולהתאים להם את המוצר/התכשיר/הטיפול הרלוונטי. משם להתקדם לרכישת המוצר דרך הוואטסאפ או להזמן תור לטיפול.

טיפים נוספים

דילוג לתוכן