מאמרים

צ'אט בוט בפייסבוק

שתפו את זה:
צ'אט בוט בפייסבוק

שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים יכול לשפר ולייעל משמעותית את התהליכים השונים בארגון שלכם, לחסוך לכם בזמן עבודה יקר, לסייע בקידום מכירות רבות יותר וטיפול יעיל יותר בלקוחות שלכם.
עם צ'אט בוט לפייסבוק של קונקטופ למשל תוכלו לשפר את המשפך השיווקי שלכם בפייסבוק ולייצר יותר לידים. למעשה, אם אתם לא עושים שימוש בצ'אט בוט החכם שלנו אתם משאירים כסף על הרצפה ואת הלקוחות למתחרים שלכם.

"הלקוח עשה לי לייק והפך ללקוח שלי בסופו של דבר"

אחד הלקוחות שלנו נדהם מהיכולות של הצ'אט בוט המיוחד שלנו.
הוא שילב אותו בעמוד העסקי שלו בצורה כזו שגולש שעשה לו לייק לפוסט קיבל הודעה אוטומטית שהובילה אותו בסופו של דבר להתעניין בשירותי החברה, חיממה אותו בתהליך עד כדי כך שהוא הפך במהירות ללקוח משלם.
באמצעות צ'אט בוט לפייסבוק תוכלו לתכנת מתי הוא ישלח הודעה לעוקבים שלכם, איזו פעולה יש לבצע כדי שהם יקבלו את ההודעה ואיזו הודעה תישלח.
כמו כן תוכלו לשלב את זה עם אוטומציה שיווקית של תהליך מכירה אוטומטי שיחמם את הלידים, יספק להם מענה אוטומטי ומהיר ובסופו של דבר יוביל אותם להיות לקוחות שלכם.

כמו לאסוף לידים מהרצפה

סביר להניח שתרצו למקסם בצורה הטובה ביותר את קמפיין הפרסום שלכם ואת הפעילות השיווקית שלכם בדיגיטל.
על כן, תרצו לעשות שימוש בצ'אט החכם שלנו על מנת לקלוט כמה שיותר לידים ולהפוך אותם ללקוחות שלכם.
אתם לא רוצים להשאיר לידים על הרצפה.
ניתן להתאים את השימוש בצ'אט לכל בית עסק, בכל תחום ולכל צורך – כך שתהיו בטוחים שהוא יוכל לסייע גם לכם להרוויח יותר לקוחות לעסק שלכם.

מה צ'אט בוט בפייסבוק יכול לעשות עבורכם?

לאחר קליטת הלידים מהפייסבוק והשארת הפניה ניתן גם לנתב את הלידים להמשך שיחה בוואטסאפ או אפילו בצ'אט בוט חכם באתר שלכם (או כאמור בתוך העמוד העסקי שלכם בפייסבוק.
לבחירתכם.
תוכלו לעשות שימוש בצ'אט בוט החכם הן לצורך איסוף הלידים כפי שהצגנו פה למעלה, הן לביצוע שאלות סקרים, החתמה על הסכמים, שליחת חשבוניות ללקוחות, אספקת שירותי נציג מכירות או שירות לקוחות ועוד.

טיפים נוספים

דילוג לתוכן