מאמרים

בינה מלאכותית AI

שתפו את זה:
AI

רבים מאיתנו היו עדים להתפתחות של הבינה המלאכותית בחיינו בשנים האחרונות. בעיקר עם כניסת הCHATGPT של גוגל אך לא רק. ביחד איתה פרצו אינספור כלים במגוון תחומים שבהם עושים שימוש עם בינה מלאכותית AI על מנת לבצע פעולות שונות בדיגיטל, לשפר תהליכים שונים בעסק, לחסוך זמן יקר, לייצר תכנים ועוד. באמצעות בוט בינה מלאכותית חכם שלנו בקונקטופ תוכלו לאפשר לבוט שלכם לנהל שיחות שלמות עם הלקוחות שלכם, לחמם את הלידים שלכם, לאפשר להם לקבוע תור או להזמין שירות ואפילו למכור עבורכם, ללא התערבות שלכם או כאשר אתם מחליטים מתי אתם רוצים להיכנס לשיחה מול הלקוח.

איך זה עובד?

הרעיון של בינה מלאכותית AI היא ההתבססות על תוכן קיים (בין אם כזה שהגדרנו במערכת ובין אם תוכן קיים באינטרנט ושאיבת המידע באמצעות מערכת AI כמו CHATGPT למשל. התוכן יישאב בהתאם לנושאים שיעלו בשיחה מול הלקוח בוואטסאפ העסקי שלכם. לאחר מכן יוכל לבצע פעולות שונות בהתאם לצרכים שלכם: איסוף לידים, מענה לשאלות נפוצות, קביעת תורים/פגישות/שיחות ועוד. 

למי זה מתאים?

בתי עסק רבים יכולים לעשות שימוש בבינה מלאכותית כיום. על אף שעדיין יש לקוחות שיעדיפו את הטאצ' האנושי, תמיד תוכלו להגדיר את הבוט החכם שלכם להתערבות אנושית בשלב שבו תרצו לעשות זאת מול הלקוח. כמובן שתוכלו גם לחסוך זמן, מאמץ וכסף רב בשימוש הבולטים הללו, בחיסכון זמן עבודה יקר שלכם או של העובדים שלכם ועוד. בעלי עסקים מתחום הנדל"ן, אימון אישי, יועצים, מטפלים, מרכזים רפואיים, חנויות מוצרים ואינספור תחומים אחרים עושים שימוש בבינה מלאכותית וככל שיעבור הזמן יותר בעלי עסקים יעשו בה שימוש. היו בגל הראשון שמנצל זאת לטובתכם.

מה הכוונה עץ שיחה?

"עץ שיחה" הוא בעצם התהליך המוגדר לשיחה עם הלקוח המבצע אלינו פניה. לדוגמה: אם מישהו פונה אל בית עסק המספק טיפולי קוסמטיקה – המערכת תאסוף מידע אודות הבעיה הרפואית של הלקוח ותשאב תשובה מקצועית מCHATGPT אודות מצבו, ובהתאם לכך תציע לו מוצר/טיפול מתאים בקליניקה של בית העסק ואת האפשרות לקנות את המוצר או לקבוע טיפול.

טיפים נוספים

דילוג לתוכן