מאמרים

בוט מערכת זימון תורים

שתפו את זה:

בתי עסק וארגונים רבים העובדים במודל של תורים כמו משרדי ממשלה, קליניקות ומטפלים, יועצים למיניהם, קופות חולים ומגוון רחב של בתי עסק שונים, יכולים לעשות שימוש בבוט מערכת לזימון תורים על מנת לחסוך בעלויות, זמן ומשאבים בניהול הארגון תוך שיפור וייעול השירות עבור הלקוח, שמצידו לא יצטרך להמתין לשיחה עם נציג אנושי על מנת לקבוע תור בקלות ובמהירות דרך הוואטסאפ שלכם. 

מהו בוט מערכת זימון תורים?

בוט מערכת זימון תורים הוא בוט חכם לוואטסאפ שיכול לבצע פעולות שונות בהתאם לאופן שבו אתם מגדירים אותו. הבוט החכם שלנו בקונקטופ יאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות ושימושים שונים בבוט זה: החל מפרסום מידע אודות בית העסק, דרך מענה לשאלות נפוצות  ללקוחות, פרסום שעות הפעילות של העסק ועוד. בין היתר כמובן יוכל הלקוח להתנהל מול הבוט החכם שלכם בוואטסאפ ולקבוע תור שיעודכן בסופו של דבר ישירות במערכת התורים שלכם ויאפשר לכם לחסוך זמן ומאמץ בניהול התורים מול הלקוחות שלכם. 

איך זה עובד?

  • לאחר הפניה של הלקוח בוואטסאפ הוא יקבל הודעה חוזרת עם תפריט שיפתח בפניו. 
  • בתפריט יוכל הלקוח לבחור מבין האפשרויות השונות שתגדירו: מידע אודות בית העסק, קביעת תור, בירור ושינוי תור קיים, תשובות לשאלות, אפשרויות ליצירת קשר עם בית העסק ומידע נוסף שיכול להיות רלוונטי עבורכם ועבור הלקוח שלכם. 
  • הלקוח יבצע את הבחירה שלו מהתפריט ובהתאם לכך תפתח בפניו האפשרות הבאה.
  • בהנחה שהוא בחר באפשרות "קביעת תור" תפתח בפניו האפשרות לבחור תאריך ושעה רצויים, הוא יבצע את הבחירה וישגר אליכם את הבקשה.
  • הלקוח יקבל בסופו של התהליך הודעת אישור שהתור שלו נקבע.
  • הבוט החכם שלכם יעדכן במערכת זימון תורים שלכם את התור ואתם תיהנו מהתנהלות יעילה, חסכונית ומקצועית יותר.

למי זה מתאים?

כל בית עסק הפועל במודל של תורים, בין אם זה יועצים למיניהם, קליניקות, קופות חולים ובתי עסק בתחומים אחרים יוכלו להיעזר במערכת זימון תורים שתהיה מחוברת אל בוט מערכת זימון תורים בוואטסאפ. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לאפשר לנו להגדיר את הבוט בהתאם לצרכים שלכם והוא כבר יעשה עבורכם את כל העבודה.

טיפים נוספים

דילוג לתוכן