מאמרים

בוט בינה מלאכותית

שתפו את זה:

אם חייתם על הכדור בשנים האחרונות סביר להניח שגם אתם הייתם למהפך העולמי החדש בתחום הבינה המלאכותית. בוט בינה מלאכותית הוא למעשה בוט חכם המופעל באמצעות "עץ שיחה" שהוגדר מראש ומאפשר להעניק ללקוחות מענה מהיר, מדויק ומקצועי למגוון צרכים שונים, לחמם את הלידים הפונים אליכם, לאפשר להם לבצע פעולות ללא מעורבות של נציג אנושי ואפילו למכור להם באופן ישיר. הבוט החכם שלנו בקונקטופ אפילו יכול לשאוב נתונים  מCHATGPT ולהעניק תשובות נרחבות למגוון שאילתות שבחיבור נכון בעץ השיחה שלכם  יכול למעשה לנהל שיחה מלאה או כמעט מלאה עם הלקוח שלכם.


האם בוט בינה מלאכותית יחליף לגמרי את הצורך בנציג אנושי?

תמיד יהיו לקוחות שעשויים לבקש נציג אנושי בשלב כלשהו של השיחה, אחרת תאבדו אותם. לכן זו תהפוך להיות אחת ההתלבטויות שלכם. בנוסף, באמצעות ניהול חכם של עץ השיחה שלכם והתאמתו לצרכים שלכם ושל לקוחותיכם תוכלו להחליט מתי במהלך השיחה יכנס הנציג האנושי להתנהל מול הלקוח. עדיין תוכלו לחסוך המון זמן עבודה שלכם או של עובדים שלכם, זמן יקר שיאפשר לכם לחסוך בעלויות שלו או להשתמש בו לדברים אחרים. 


תשליכו לי דוגמה:

איציק הוא בעלים של חברת הובלות. הוא הקים אתר אינטרנט נהדר, השקיע בפרסום ואנשים פונים אליו לבירור פרטים נוספים והזמנת שירותי ההובלה. לרוב הפניה תיעשה דרך הוואטסאפ העסקי של החברה. עם הפניה של הלקוח הוא יקבל הודעת ברכת שלום שלאחריה תפתח תפריט של אפשרויות להמשך השיחה. לדוגמה: בירור מידע אודות החברה, שעות פעילות, סוגי הובלות שהחברה מספקת, אזורי פעילות ועוד. בין היתר הלקוח יוכל לבחור באפשרות "הצעת מחיר לשירותי הובלה". לאחר שיבחר באופציה הזו בוט הבינה המלאכותית החכם שלנו ישאל אותו איזה סוג הובלה הוא מעוניין ובאיזה אזור בארץ. בהתאם לכך הוא יקבל הצעת מחיר באופן ישיר בהודעה חוזרת, שלאחריה יוכל לבקש לשוחח עם נציג או להזמין את השירות. ניתן אפילו להוסיף אפשרות לתשלום מראש על ההובלה בביט/בכרטיס אשראי ולקבל הסכם שירות מסודר וחשבונית המאשרים את השירות שהוזמן והתאריך להגעת החברה.

טיפים נוספים

דילוג לתוכן