האם המשפך השיווקי שלך כבר עובד אוטומטית?

אם התשובה היא לא, סביר להניח שאתה מבזבז זמן, כסף ונשאר מאחור. חברת קונקטופ מתמחה ביצירה והטמעה של אוטומציות בארגונים שונים מכל תחום ובכל סדר גודל. באמצעות חשיבה אסטרטגית, יצירתיות ושימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים נשפר, נשדרג ונייעל את תהליכי העבודה בעסק שלך, נחסוך לך בעלויות ונעזור לך לקבל הרבה יותר לקוחות לעסק שלך.

לפרטים נוספים אנא השאירו את פרטיכם כאן
או התקשרו ונשמח לעמוד לשירותכם:

חסוך זמן יקר ושפר תהליכים בארגון!

ממתן שירות טוב יותר ללקוחות שלך, דרך שיפור תהליכי המכירה ועד להזמנות אוטומטיות של מוצרים המוזמנים אונליין עם מערכת שמנפיקה חשבונית אוטומטית ללקוח, מספקת לו עדכון לגבי הזמנתו ומעבירה אותה למרלו"ג לצורך הפצה. 

לעבוד פחות – למכור יותר:

שימוש באוטומציות מאפשר למערכות ממוחשבות חכמות לעבוד עבורכם, לחסוך לכם בזמן יקר ולמכור יותר. תוכלו לתת מענה מהיר וזמין יותר ללקוחות שלכם, להניע את הלקוח לפעולה מסוימת ולבצע את ההליך מול הלקוחות אוטומטית ללא התערבות שלכם, או עם התערבות מינימלית לאחר שהלקוח קיבל מידע ועבר תהליך מסוים. 

איך זה עובד?

באמצעות אוטומציות ניתן לשפר כמעט כל תהליך בארגון כיום. ניקח לדוגמה חברת פרסום אליה פונים בעלי עסקים על מנת לפרסם את העסק שלכם באינטרנט. בשלבים הראשונים תצטרך החברה לאפיין עם הלקוח את העסק שלו, קהל היעד שלו, לשלוח לו הצעת מחיר, להחתים אותו על הסכם עבודה מסודר, לאפיין את התשתיות שצריך לבנות ואז במהלך תקופת הפרסום צריך לייצא ללקוח דוחות, חשבוניות, לתזכר אותו על תשלומים ועוד.

תהליך זה דומה מאוד בבתי עסק רבים ובתחומים שונים. באמצעות שימוש באוטומציה בעסק כל הפעולות הללו יתבצעו אוטומטית מול הלקוח, ללא התערבות של נציג אנושי (או עם התערבות מינימלית ביותר) ויחסכו זמן עבודה יקר, כוח אדם וכמובן הוצאות רבות.

לא משתמשים בבוטים ותהליכי אוטומציה בעסק שלכם? בקרוב תישארו מאחור (ואולי אתם כבר שם)

שימוש בבוטים והוספת אוטומציות לעסק יקפיצו אתכם קדימה מעל המתחרים שלכם ויספקו לכם מגוון יתרונות חשובים:

חיסכון משמעותי בזמן.

חיסכון בכוח אדם

חיסכון בהוצאות

שיפור וייעול תהליכי מכירה

מתן מענה מדויק, אמין ומהיר ללקוחות.

זמינות 24/7 ללקוח גם כשהעסק אינו בשעות הפעילות שלו.

שיפור הרווחיות בעסק.

גיוס לקוחות רבים נוספים.

לפרטים נוספים אנא השאירו את פרטיכם כאן
או התקשרו ונשמח לעמוד לשירותכם:

איך זה נראה?

בוט איסוף לידים

בוט תיאום פגישות

בוט החתמת חוזה

בוט שאלות נפוצות

בוט חימום לידים

בוט שירות לקוחות

מה אומרים הלקוחות שלנו?

לפרטים נוספים אנא השאירו את פרטיכם כאן
או התקשרו ונשמח לעמוד לשירותכם:

דילוג לתוכן